fredag 16. februar 2007

Bestevenn

Som regel er ikke pcen min helt bestevenn, den lever sitt eget liv (ja, den gjør det, jeg gjør ikke no galt) men i dag er vi venner, har vært det i hele dag, men jeg måtte selvfølgelig få en uvenn i dag... Jeg har funnet masse fine prinsessebilder og av tiaraer og jeg har tatt bilde av min egen tiara men den teite bloggmalen min vil ikke ha bilder der jeg vil ha bilder, jeg vil gjerne ha små prinsesser og kanskje noen flaggermus overalt, den vil bare ha noen bilder på høyre side av teksten (det jeg skriver nå altså) og i teksten der jeg skriver. den kan godta bilder under bloggoverskriften (husker ikke hva det heter (der det står "ANJA")) og heeeeelt nederst, men det vil ikke jeg ha..

Så bare så du vet det blogg, selvom du er rosa og stort sett grei er vi ikke helt bestevenner! men jeg har ikke tenkt til å være langsint, hvis du prøver å samarbeide i morgen vil jeg være bestevennen din.. weeee...


Men nok om det, i dag ble jeg ferdig å rydde hobbyrommet/handikapdoen. Har tatt meg 3 dager +/- å bli ferdig, før/etter-bilder er alltid gøy så her kommer de...


FØR



ETTER

Ja, det var faktisk en handikapdo, og en vask der... kult! Madeline, jeg liker folk som rydder do med meg i steden for å gå på skolen..


Andre bilder fra ryddingen


2 kommentarer:

Madeline sa...

Hallo :)

Huff da. Jeg håper dere blir for bestevenner igjen da :D
min data er ikke alltid bestevenn den heller, men men.

Ja, jeg liker å vaske/rydde Handikapdoer framfor å gå på skolen! Hehe. Men det er nok leenge til neste gang ;)

Men du må huske at du ikke må slite ut "bestevennen" din helt da. De tåler ikke all verden. :p

Vi Prates! Adjø

Unknown sa...

Takk for fantastisk innsats med å rydde og fikse både dåpsventersommet og høyydrommet/handikapdoen! Helt utrolig deilig nå å bare hente en limstift, for nå vet jeg hvor jeg kan finne en. Det har vært fint å ha deg i Helgerud to uker nå. Håper du har kosa deg litt også, at det ikke bare var alt for mye jobbings.

Ønsker deg en fortsatt strålende ferie!

Klem fra Anna