mandag 5. mars 2007

fy

Nå må jeg skjerpe meg, har ikke skrevet på en og en halv evigehet, og jeg som har så mye å fortelle om.. hvor skal jeg starte?

jeg savner mamman min, og resten av familien, mens jeg sitter her og skriver og ser på at det snør utenfor og tenker at jeg må rydde litt rundt meg ligger de og koser seg her


hmm, ellers fant jeg nettop en fantastisk hold-in-strømpebukse, skulle tro jeg ikke kunne puste da jeg tok den på, men jeg puster bra :) den holder seriøst inn alt, rumpa mi er så fast og stram at jeg ikke kan klype i den.. sinnsykt..




ok, jeg skal innrømme det, livet mitt er ikke så spennende, når jeg sitter hjemme hver dag uten noen familiemedlemmer å plage kjeder jeg mer litt... skjeer kan være morsomme altså...
men jeg skal ikke klage over å være ensom, jeg har jo et familiemedlem som ikke er i florida, camomilla, men hun vil ikke bli tatt bilde av...

hun ser sånn ca sånn ut, bare at hun er veldig mye finere...

2 kommentarer:

Madeline sa...

Heisann! Det var på tide ja:p
Du har gjort veldig mye spennende ja, hehe! Bare å rope: nå er det middag, så kommer jeg, sa slipper du å være ensom! hehe

Klem klem!

Anja Christell sa...

tihi... glemte å skrive om at jeg skal stå på snowboard på torsdag og langrenn på lørdag.. gleder meg til langrenn.. haha