tirsdag 6. mars 2007

Tittei

Når jeg begynte å skrive i går, glemte jeg alle de viktige tingene jeg egentlig skulle skrive om L for eksempel at jeg skal og stå på snowboard på Norefjell på torsdag med skolen. Gleder meg litt men er litt redd, er to år siden jeg sto sist og det er litt skummelt, men jeg håper på det beste, ikke så mange skader hvertfall.. kommer til å fylle sekken med paracet og varme klær, pluss en haug med sjokolade og kakao og kaffe.. hihi..
Skal prøve å ta noen bilder, det hadde vært litt kult.. Tralala..

Ellers skal jeg på LIV-tur til helgen og der skal jeg stå på langrenn, jeg og Carina har planlagt å møte opp ordentlig kledd (les: utkledd) for skitur. Det blir kult og spesielt gleder jeg meg til bildene det blir av det..

Men siden jeg ikke har noen spesielle bilder å legge ut, blir det et lite utvalg av bilder av meg, 10hi..
og for dem som ikke har fått det med seg.. Helgerud kirke fyller 25 år, gratulerer..
jeg og en haug med fantastiske konfirmanter ++masse fine mennesker, arrangerer ungdomsfest på fredag i ungdomscafeen, fra 18.00-22.00, det blir masse morro, plakater henger littrundt omkring..
gleder meg!!!

nå skal jeg vaske klær og rydde hus :)

3 kommentarer:

Madeline sa...

Hehe!
Gleder meg også til Norefjell på Torsdag!
Så fin du var på håret på de bildene, elsker håret ditt Anja!
Det må jeg bare si!

Klem &
Adjø!

Anja Christell sa...

norefjell blir superfett, tralala, hvis det ikke regner da...

hihi takk, savner noen av frisyrene jeg hadde, savner egentli kort hår som på det tredje bilde, men klarer ikke å klippe bort håret mitt nå :(

Madeline sa...

hehe. Skjønner, men syns håret ditt er fint nå jeg!
Det er meldt fint vær på torsdag, så vi får krysse alt vi har :)

Natti!