tirsdag 13. mars 2007

Tralala

Nå er jeg tilbake fra tur og kommet meg, til en viss grad.. har slått nakken veldig etter et nimeters hopp med tryn på lagrennski så kan bevege nakken sånn ca ikke i det hele tatt, men jeg slo meg på en kul måte så det er greit..

skulle jo selvfølgelig ha lagt ut no bilder, men har ingen for øyeblikket, men det kommer etterhvert.


inntil videre får man kose seg med dette bilde av carina. hun er glad i skiene sine, så lenge hun ikke må ha de på beina.


Ellers så har familien min kommet hjem, deilig å ha dem hjemme, selvom de er brune. fikk masse gaver:

1 genser
3 t-skjorter
2 vesker
gotderi
skjellfigur med "footprints in the sand" på og lyd :)
digg sololje og after sun
kopp (bildet av den under)
tror ikke jeg har glemt noe nå, er hvertfall storfornøyd.

Her er koppen jeg fikk, mamma syntes den passet så godt til meg

4 kommentarer:

Madeline sa...

Hoho! Ser ut som om dere hadde det gøy på hytta! Synd du ødela nakken da :(

Så masse fint du fikk! Wee. Fikk du ikke sånn Hard Rock genser eller hva det nå enn var du ønska deg?

Trallalla! Klem

Anja Christell sa...

jupp :)

Turid sa...

Det er viktig å tryne med stil!

Anja Christell sa...

ja, veldig viktig.. :)