onsdag 7. mars 2007

Snikende sykdom

er det bare jeg som tenker på en kjønnsykdom når man sier "snikende sykdom"? er det egentlig to ord som skal plasseres sammen? hmmm, ikke vet jeg, men jeg har hatt en sykdom inni meg lenge tror jeg, som liger å sniker og bare venter på et passende øyeblikk til å slå til.. nå er visst det øyeblikket, for jeg har altfor mye å gjøre nå og det siste jeg trenger nå er å bli syk..


jeg skal rydde hus og vaske klær, ikke være bestevenn med doskåla, jeg skal ut å stå på bortoverski og snowboard, ikke ligge fast i senga, jeg skal spise og kose meg, men neida.. sykdommen har slått til, jeg prøver å lure den men det er ikke så vellykket.. menmen, kunne ønske mamma var her og dullet med meg..
sånn skulle det vært, noen skulle lide med meg :P
sånn er jeg, bortsett fra at jeg ser litt kulere ut

2 kommentarer:

Madeline sa...

Tenkte ikke akkuratt på kjønnssykdom nei, men men.
Dumt du har blitt syk lille deg, sov mye og bli frisk, for imorra er det Norefjell! :)

En liten kunstner er du ja!
Take Care!

Anja Christell sa...

jupp